loading...
در انتظار موعود....
montazr بازدید : 171 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (7)

            

گفتم: دلم گرفته و ابرهای اندوهش سیل آسا می بارد. آیا نمی خواهی با آمدنت پایان خوشی بر دلتنگیم باشی.
گفتی بگو: «اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: اگر امید آمدنت نبود، اگر روز خوش ظهور در ذهنم تجلی گر نبود، هیچ گاه روزگار انتظار را برنمی تابیدم. آیا نمی خواهی به خاطر تنها دلخوشی دل غمدیده ام بیایی.
گفتی: بگو«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: روز آمدنت نبودم، روز رفتنت هم نبودم، اما حالا با التماس از تو می خواهم که روز ظهورت باشم،

گفتی: بگو«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: تو که گفتی با غم شیعیانت دلتنگ می شوی، اما من سوختم و از تو خبری نشد.
گفتی: بگو«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: چه روزها و چه شبها این دعا را زمزمه کرده ام اما تو نیامدی.                    
گفتی: صدای تپش های قلبت را بشنو، اگر از جان برایت عزیزترم با هر صدای تپش  قلبت باید زمزمه کنی

              «اللهم عجل لولیک الفرج»
و من به عقب بازگشتم و دیدم که چه سالها قلبم تپیده و برای آمدنت دعای فرج نخوانده ام، ای عزیز تر از جانم...

ادامه مطلب و مشاهد کامل موضوع

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

چشم آلوده کجا دیدن دلدار کجا 

                                       دل سرگشته کجا وصف رخ یار کجا

قصه عشق من و زلف تو دیدن دارد

                                          نرگس مست کجا همدمی خار کجا

سرعاشق شدنم لطف طبیبانه توست

                                             ورنه عشق تو کجا دل بیمار کجا

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حجت در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

شاید این جمعه بیاید شاید.....
پاسخ :
پاسخ : سلام داداش حجت از این که به ما سر میزنی ممنون

این نظر توسط بیقرار در تاریخ 1348/10/11 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

اللهم عجل لولیک الفرج
انتظار سخته اما انتظار امام زمان عاشقی بخدا.... خوشا آن دل که عشقش تو باشی مهدی جان ...


این نظر توسط امین در تاریخ 1348/10/11 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش اگه ادامه مطلب و کاری کنی که بدون عضویت بشه ببینیم ممنون میشمشکلک

این نظر توسط ایمان ارشادی در تاریخ 1348/10/11 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

سلام به مهدی موعود
سلام به شما منتظران مهدی
من یه پیشنهاد دارم!!یه پست ایجاد کنید تا همه منتظران بتونند دل نوشته های خودشونو اونجا قرار بدن
به امید نوروز دلها با ظهور مهدی...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دادا در تاریخ 1348/10/11 و 3:36 دقیقه ارسال شده است

دادا لینکش کنیم؟شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ یه وبلاگ جامع از مطالب مذهبی میباشد.اميدوارم لحظات خوبي در اين وبلاگ داشته باشيد .اين وبلاگ با نظرات شما اپديت خواهد شد. در صورت خرابی لینکها آن را به مدیر سایت گزارش دهید.دوستان عزیز نظرات وپیشنهادات شما در رسیدن به اهداف این وبلاگ به ما کمک میکند.وبا حظور گرم خویش در این وبلاگ فضای آن را هر چه بیشتر معنوی منتظری سازید.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امکانات و مطالب این وبلاگ به نظر شما چگونه میباشد؟؟
    مطالب داغ

    مختار نامه نرم افزار موبایل  دانلود نرم افزار ق‍ي‍ام‌ م‍خ‍ت‍ار ث‍ق‍ف‍ي‌ (م‍خ‍ت‍ارن‍ام‍ه‌) برای موبایل دانلود نرم افزار ق‍ی‍ام‌ م‍خ‍ت‍ار ث‍ق‍ف‍ی‌ (م‍خ‍ت‍ارن‍ام‍ه‌)

     quranramazan 

    دانلود iRamazan – نرم افزار موبایل ویژه ماه مبارک رمضان




    ارتباطات...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 445
  • بازدید کلی : 15,822
  • کدهای اختصاصی
    .